دسته‌بندی نشده

بهترین بازی های ایکس باکس سری اس

بازیهای ایکس باکس سری اس

اینکه بخواهیم لیستی از بهترین بازی های ایکس باکس سری اس معرفی کنیم کار دشواری محسوب می‌شود. تقریباً تمامی بازی‌هایی که در سری‌های قبلی ایکس باکس مورد استفاده قرار می‌گرفتند در سری اس هم قابل استفاده هستند. با این حال زیاد جالب نیست که بازی‌های برتر سری‌های قبل را به عنوان پیشنهاد برای سری اس هم معرفی نماییم. بهتر است سراغ بازی‌هایی برویم که برای این سری ساخته شده‌اند و کیفیت بسیار خوبی دارند. البته سعی می‌کنیم برخی از بازی‌های جذاب قدیمی را که برای سری اس بهینه شده‌اند را در کنار بازی‌های جدید خدمت شما معرفی کنیم.

 

Hades

حادس که آن را به صورت انگلیسی Hades می‌نامیم یکی از بهترین بازی‌های ایکس باکس سری اس است. چیزی که این بازی را نسبت به بقیه برتری می‌دهد حس پیشرفت دائمی است که در بازیکنان به وجود می‌آورد. حتی زمانی که زندگی شما در بازی به اتمام می‌رسد و باید مجدداً آن را آغاز کنید باز هم این حس رقابت در وجودتان خواهد بود.

با وجود اینکه پس از کشته شدن تمام قدرت‌هایی که توسط خدایان یونان باستان اعطا شده از دست خواهید داد باز هم شروع مجدد بازی شما را به تقلا برای بازپس‌گیری آنها می‌اندازد. در بازی جذاب Hades می‌توانید با دیگران تعامل کنید، دیزاین را تغییر دهید، امتیازات دائمی بگیرید و در زرادخانه کوچک، سلاح‌های بازی را تمرین نمایید. این بازی حتی برای مرگ شما هم برنامه دارد. پس از مرگ به کاخ زاگرائوس یعنی پدر حادس برمی‌گردید، با افراد دیگری گفتگو می‌کنید و اطلاعات جدیدتری دریافت می‌نمایید. چیزی که باعث می‌شود گاهی اوقات مردن در بازی را به زنده بودن ترجیح دهید.

 

Starfield

یکی از پرحاشیه‌ و البته جذاب‌ترین بازی‌های سال گذشته، استارفیلد بوده است. قبل از انتشار این بازی طراحان آن وعده داده بودند که شرایط بازی‌هایی مثل Skyrim و Fallout 4 را به محیطی فضایی منتقل کنند. البته در واقعیت آنگونه که همه انتظار داشتند شرایط پیش نرفت ولی بازی کردن در فضای استارفیلد می‌تواند لذت زیادی داشته باشد. در بازی استارفیلد شما این فرصت جذاب را دارید که سراغ بیش از هزار سیاره بروید و سفینه‌ساز باشید.

 

Alan Wake II

در میان بهترین بازی‌های ایکس باکس سری اس نمی‌توانیم از نام آلن ویک ۲ بگذریم. اولین سری بازی آلن ویک در سال ۲۰۱۰ عرضه شد. Developer Remedy Entertainment پس از یک دهه با تقویت فناوری‌های خود موفق شد بازی متفاوتی را ایجاد نماید. در آلن ویک ۲ یک اثر استادانه ترسناک همه جانبه را بازی خواهید کرد.

در این بازی هم آلن ویک حضور دارد اما در کنار آن شخصیت جدیدی به نام ساگا اندرسون اضافه شده که داستان این دو شخصیت متناوب است. همین موضوع باعث می‌شود تداخل این دو شخصیت باعث گیج شدن بازیکن گردد. البته در ادامه بازی اتفاقاتی رخ می‌دهد که برای شما باورنکردنی خواهد بود. چیزی که در هیچ کدام از بازی‌های مدرن آن را تجربه نکرده‌اید.

 

Baldur’s Gate 3

بالدر گیت ۳ در استودیو Larian طراحی شده است. در این بازی قرار است جادوگری، ماجراجویی و حتی تصادفات گوناگون را تجربه کنید. به عبارت بهتر وارد فضای Dungeons & Dragons می‌شوید و در آنجا قرار است اتفاقات گوناگونی را پشت سر بگذارید. پاداش‌های مختلفی در این بازی دریافت خواهید کرد و البته همه آنها برای این اعطا می‌شود که شما به شیوه خودتان بازی کنید. اگر بازی‌های سبک RPG اخیراً شما را نا امید کرده‌اند و چیز جذابی در آنها پیدا نکرده‌اید توصیه می‌کنیم حتماً سراغ بالدر گیت ۳ بروید. در این بازی داستانی محور قرار است چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارید و هیجان زیادی تجربه کنید.

بازی Baldur’s Gate

Baldur’s Gate

Elden Ring

در آخرین بازی تولید شده FromSoftware’s یعنی Elden Ring همکاری جذابی بین استودیو بازی‌سازی داستانی و نویسنده George R. R. Martin شکل گرفته است. در این بازی جذاب شما قرار است ادامه سری Dark Souls را تجربه کنید. شخصیت این بازی در قالب یک جسد است که از داخل قبر بیرون می‌آید و به دنبال قدرت‌های باستانی و وحشتناک حلقه Elden Ring می‌گردد. در این سفر راهی Lands Between خواهید شد و یک دنیای سرگیجه‌آور باز را به کمک goat-pony تجربه خواهید کرد. بی‌تردید این بازی را می‌توانیم به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ ایکس باکس هم معرفی کنیم.

 

Halo Infinite

نمی‌توانید ایکس باکس داشته باشید و سراغ بازی‌های Halo نروید. در بازی Halo Infinite شما قرار است یک جهان متفاوت را تجربه کنید. در این بازی جهان باز قرار است در فضای Halo اکتشافات زیادی داشته باشید و رمزهای مختلف را به دست آورید.Halo Infinite  آخرین سری از بازی‌های Halo می‌باشد که تا به حال منتشر شده است.

 

Cyberpunk 2077

اگر دوست دارید چند دهه سریعتر جلو بروید و فضایی در آینده را تجربه کنید باید از بازی Cyberpunk 2077 استفاده نمایید. چندین سال طول کشید تا این بازی با سبک فوق العاده خود بتواند در جهان مطرح شود و موفقیت‌های زیادی را به دست آورد. پس از به روز رسانی  Phantom Liberty در سال گذشته و به روز رسانی مبارزات و گسترش داستان آن یک بازی جدید به نام Cyberpunk 2077  در جهان مطرح شد. اگر برای انتشار این بازی انتظار زیادی کشیده‌اید توصیه می‌کنیم هرچه سریع‌تر سراغ آن بروید و از فضای بی‌نظیرش استفاده کنید.

 

Pentiment

اگر دنبال بازی‌های عجیب و غریب هستید، Pentiment باید یکی از انتخاب‌های برتر شما باشد. این بازی در سبک نقش آفرینی طراحی شده و شما قرار است نقش یک هنرمند را در آن بازی کنید. این هنرمند در قرن شانزدهم میلادی زندگی می‌کرده و کار او ساخت دست نوشته‌های تذهیب شده بوده است. در این بازی شما معماها را حل می‌کنید، قتل‌ها را بررسی می‌نمایید، در بحث‌ها مشارکت می‌کنید و در طول سفر خودتان مناظر جذابی را کشف می‌نمایید.

 

 Diablo IV

جدیدترین نسخه از سری طولانی مدت دیابلو بلیزارد توانسته بخش عمده جذابیت سری‌های قبلی خود را بهبود بخشد. این بازی اکشن در فضای جهان باز ساخته شده و امکانات مختلفی را برای بازیکنان ارائه می‌نماید. در این بازی می‌توانید نبردهایی واقعاً ترسناک را تجربه کنید و لکه‌کشی شیاطین بر روی دیوارهای جهنم را ببینید.

 

Control

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ایکس باکس سری اس که می‌توانید سراغ آن بروید کنترل نام دارد. در این بازی شما قرار است نقش جسی فادن را بر عهده بگیرید. او زن جوانی است که توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارد و از آنها برای کشف ساختمان‌های اداری استفاده می‌کند. این بازی مدت طولانی است که منتشر شده اما اگر می‌خواهید بهترین نسخه آن را در اختیار داشته باشید باید سراغ Control Ultimate Edition بروید.

 

Sea of Thieves

Sea of Thieves از زمان عرضه تا به حال به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ایکس باکس خود را معرفی کرده است. این بازی بیشتر شبیه به یک جعبه ماسه بازی می‌ماند. در ایکس باکس سری اس تصاویر آب و هوا و دریا در این بازی واقعاً زنده به نظر می‌رسند. موج‌های اقیانوس با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه پخش می‌شوند و می‌توانید آنها را به وضوح درک کنید. به همین دلیل مناظر طوفان در این بازی نفسگیر و وحشتناک خواهند بود. با وجود تمام اتفاقات ترسناکی که در این بازی رخ می‌دهد اما Sea of Thieves یکی از لذت بخش‌ترین بازی‌های حال حاضر جهان می‌توانیم بدانیم.

بازی Sea of Thieves

Sekiro: Shadows Die Twice

اگر دوست دارید دیگران را تنبیه کنید احتمالاً با بازی Sekiro: Shadows Die Twice به هدف خودتان برسید. این بازی سرعت بسیار خوبی دارد و در آن با مشکل گیم پلی مواجه نخواهید شد. در سکیرو قرار است شخصیت یک قاتل زبده را بازی کنید که وظیفه حفاظت از ارباب خود را دارد. بزرگترین نقطه ضعف این بازی آن است که در برخی لحظات داستان مبهم می‌شود و کمی شما را گیج خواهد کرد. با این حال گیم پلی روان و هیجان انگیز در کنار مراحل فوق العاده دشوار شما را راضی خواهند کرد.

 

Ori and the Will of the Wisps

اگر فیلم Ori and the Blind Forest را در سال ۲۰۱۵ مشاهده کرده باشید احتمالاً بازی Ori and the Will of the Wisps برای شما جذاب‌تر خواهد بود. این بازی ادامه همان فیلم است و می‌خواهد شما را در یک جشن ارزشمند و بزرگ مشارکت دهد. این بازی از سبک تصویرگر پر زرق و برقی بهره می‌برد و در این بازی شاید تصاویر آرام و زیبا باشند اما مراحل دشوار و پیچیده هستند. اگر روحیه چالش پذیری ندارید توصیه می‌کنیم سراغ این بازی نروید اما اگر می‌خواهید با سخت‌ترین اتفاقات روبرو شوید و تجربیات بزرگی کسب کنید Ori and the Will of the Wisps بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

Outriders

اگر دوست دارید در قالب شخصیت غارتگر و تیرانداز یک تجربه موفقیت آمیز داشته باشید باید سراغ بازی Outriders بروید. Outriders ارزش بررسی کردن را دارد. داستان این بازی به اصطلاح باریک است اما گیم پلی جذاب و سریعی که دارد آن را جبران می‌نماید. با بقیه بازیکنان متحد شوید تا بتوانید دنیاهای بیگانه را کشف کرده و از مستعمره نشینانی که در آنجا مستقر شده‌اند دفاع کنید. همه این‌ها در حالی است که شما می‌توانید از توانایی‌های ماوراءالطبیعی خود برای از بین بردن دشمنان بهره ببرید.

 

Assassin’s Creed: Valhalla

بازی‌های Assassin’s Creed سال‌ها است که در جهان مطرح شده‌اند. Assassin’s Creed: Valhalla گیم پلی معمولی جهان باز یوبی سافت را با یک قهرمان جذاب به نام Eivor Wolf-Kissed همراه می‌کند. آخرین بازی از نسل Assassin’s Creed قرار است شما را در قالب یک قاتل همه جانبه تعریف کند. در این بازی قرار است دنیاهای وسیع را کاوش کنید، شهرک سازی داشته باشید و خدمه وایکینگ‌های خود را به یورش‌های جسورانه در جنگل‌های پر آفتاب انگلستان و آبدره‌های یخ زده نروژ هدایت نمایید.

 

Hitman 3

سری مدرن  Hitman بازگشت درخشان به فرم داشته و سعی کرده در اجرای آن موفق باشد. داستان ابتدا از دو سری اول آغاز می‌شود می‌توانید اول آنها را بازی کنید اما این فرصت را هم دارید که سریع سراغ Hitman 3 بروید. محیط‌های این بازی زیاد و دقیق طراحی شده‌اند. معابر جذاب و مسیرهای مختلف برای ترور دشمنان به شیوه‌های فوق العاده پیچیده طراحی گردیده است.

 

Forza Horizon 5

سری فورزا استاندارد بازی‌های مسابقه‌ای واقع‌گرایانه و زیبا را بالا برده است. در این میان Forza Horizon 5 در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. با وجود اینکه چندین سال از انتشار آن می‌گذرد ولی این بازی توانسته با جلوه‌های بصری خیره کننده، مناظر زیبا و اکشن‌های دل نشین محبوبیت خود را روز به روز بیشتر کند. اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی‌های نمایشگاهی ایکس باکس سری اس را داشته باشید حتماً باید سراغ این محصول بروید. بسیاری از منتقدان، این بازی را به عنوان سرگرم کننده‌ترین بازی مسابقه‌ای می‌دانند که تاکنون ساخته شده است. در این بازی شما می‌توانید از مجموعه عظیم ماشین‌ها و سبک‌های مسابقه برای لذت خودتان بهره ببرید.

 

Microsoft Flight Simulator

یکی از بازی‌هایی که جایگاه خود را بین طرفداران دنیای گیم مستحکم کرده Microsoft Flight Simulator است. شاید برخی افراد حتی با شنیدن نام این بازی هم گمراه شوند. حتی نمی‌توانیم نام این بازی را شبیه ساز بدانیم چرا که واقعاً فضایی طبیعی از تجربه پرواز با هواپیما را برای ما تداعی می‌کند. آنقدر همه چیز واقعی است که برخی بازیکنان فقط برای پرواز، دکل‌های اختصاصی می‌سازند. اگر می‌خواهید یک تجربه واقعی از جادوی پرواز را به خانه خود بیاورید ما استفاده از این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *